•  
      • NEBESA
        • NEBESA

          NEBESA

          • Država:
          • Srbija, Nemačka, Severna Makedonija, Slovenija, Hrvatska, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, 2021.
          • Program:
          • Takmičarski program
          • Trajanje:
          • 123’
          • Režija:
          • Srđan Dragojević
          • Scenario:
          • Srđan Dragojević
          • Uloge:
          • Goran Navojec, Ksenija Marinković, Bojan Navojec, Nataša Marković, Sana Kostić, Radoslav Rale Milenković, Miloš Samolov, Nela Mihajlović, Nikola Pejaković, Srđan Žika Todorović, Miloš Timotijević, Anđelka Prpić, Ana Mandić
          • Žanr:
          • Crna komedija
          • Dir. fotografije:
          • Dušan Joksimović
          • Montaža:
          • Petar Marković
          • Kompozitori:
          • Igor Perović, Aleksandar Buzadžić
          • Producenti:
          • Biljana Prvanović, Srđan Dragojević
          • Ko-producenti:
          • Heino Deckert, Vladimir Anastasov, Angela Nestorovska, Eva Rohrman, Darija Kulenović Gudan, Predrag Kalezić, Marija Perović, Srđan Šarenac, Dejan Papić, Zoran Ivković, Miroslav Ateljević, Ratko Zatezalo, Alexander Bohr
        • Projekcije

          08. jul | 21:00
          Centar za kulturu Sopot

        • SINOPSIS

          Ova filmska alegorija sa elementima crne komedije inspirisana je trima pričama francuskog pisca Marcel-a Aime-a.

          Priče o uticaju ČUDA na postkomunističko društvo u tranzicionom periodu, smeštene su u 1993, 2001. i 2026 godinu. Pojava ČUDA je odgovor kolektivne svesti na promene koje primoravaju celu zajednicu da svet oko sebe, okrenut naopako, vidi u novom svetlu i čudesnoj perspektivi. Film postavlja neka od suštinskih pitanja savremenog trenutka - Vejrujemo li u Hrista, ili se klanjamo Zlatnom teletu, idolu koji opredmećuje novac, konzumerizam i pohlepu? Kako da razlikujemo Božji dar od đavolovog iskušenja? Kada je milost od Boga, zapravo kletva?

          NEBESA su film koji postavlja brojna pitanja, ali ne nudi jednoznačne odgovore, već ostavlja gledaocu slobodu da o njima razmišlja.

    •